Часті питання

Який Ваш e-mail?

Я періодично роблю замовлення в магазині "ОптоМанія" і хочу бути в курсі проходять акцій і знижок у вашому магазині.

Рекомендуємо підписати на нашу розсилку. І у Вас буде вся свіжа інформація: акції та знижки, оновлення асортименту і цін на товари, новини та унікальні пропозиції - все це є в нашій розсилці! І ніякого спаму.

З якими службами доставки працюєте?

«Нова пошта», «Делівері», «Автолюкс», «Укрпошта», «Ін-тайм».
Докладніше про спосіб оплати і доставки...

Ви відправляєте товар післяплатою Новою поштою?

Так, ми відправляємо товар післяплатою будь-якої транспортної компанією, де така послуга передбачена. У «Новій пошті» така послуга є: Ви сплачуєте товар і його доставку на місці при отриманні (важкі і габаритні посилки відправляємо з частковою передоплатою).
Однак, зверніть увагу, замовляючи товар післяплатою, Ви переплачуєте на комісії певну суму.
Приміром, замовивши товар на суму 1500 грн:

 

при оплаті на картку — банк візьме з Вас комісію 0,5% від суми, тобто 7,5 грн.
при післяоплаті — «Нова пошта» візьме Вас за доставку грошей 2% від суми (страховка) + 21,00~25,00 грн (доставка), тобто 55,00 грн.
Різниця, як бачите, істотна. Вибір за Вами...


УВАГА! Відправляючи товар післяплатою, - ми йдемо на зустріч клієнтам. Просимо і Вас ставитися максимально серйозно до таких замовлень. Не робіть замовлень, якщо не впевнені на 100%, що заберете їх у кур'єра доставки! Таким чином Ви зберігаєте позитивний рейтинг інтернет-покупця України і зможете робити покупки в будь-якому інтернет-магазині надалі.

Чи працюєте ви з Укрпоштою післяплатою?

Так.

Я оформив замовлення через корзину. Чому моє замовлення відхилено?

Причина відхилення замовлення вказується в повідомленні і відправляється на електронну пошту замовника.
99% відхилень замовлень - це невідповідність їх Умовам. В такому разі на пошту замовника відправляється повідомлення:

« Замовлення не відповідає умовам.
Перейдіть за посиланнями, ознайомтесь з умовами:

--
З повагою, Дарья »

У вас не додаються товари в корзину і не виходить оформити замовлення?

Рішення проблеми.

Всі інтернет-магазини використовують файли кукі ("cookie") - певні дані, які зберігаються в пам'яті браузера для того, щоб надалі при повторному відвідуванні сайту вам не доводилося заново заповнювати форми і т. п.

Інтернет-магазини використовує ці файли для зберігання інформації про унікальні коди товарів, які ви помістили в корзину покупок. Якщо ви закриваєте браузер, не зробивши покупки, при наступному вході не доведеться формувати кошик знову, так як всі ці товари вже будуть знаходиться в ній.

Якщо в браузері cookie-файли відключені, то відповідно і товари не будуть переміщатися в кошик. Для нормальної роботи їх необхідно включити (при установці будь-якого браузера cookie-файли включені спочатку).

Включення файлів cookie у браузерах

Як включити файли cookie у браузері Internet Explorer на комп'ютері Windows
  1. В браузері, виберіть Сервіс, потім виберіть пункт Властивості браузера.

  2. У вікні Властивості оглядача відкрийте вкладку Конфіденційність.

  3. Натисніть кнопку Вузли.

  4. У діалоговому вікні Конфіденційність для окремих веб-сайтів у полі Адреса веб-сайту введіть https://optomania.com.ua/, а потім натисніть Дозволити.

  5. Натисніть кнопку ОК.

  6. У вікні Властивості оглядача натисніть кнопку ОК, щоб зберегти настройки.

Як включити файли cookie в браузері Mozilla Firefox на комп'ютері Windows
  1. У браузері виберіть Інструменти, потім натисніть Налаштування.

  2. У вікні Налаштування виберіть Приватність.

  3. У списку Firefox виберіть буде використовувати ваші налаштування зберігання історії.

  4.  Приймати куки з сайтів, якщо цей параметр ще не вибрано.

  5. Натисніть кнопку ОК.

Як включити файли cookie в браузері Google Chrome на комп'ютері Windows
  1. Відкрийте браузер і клацніть значок параметрів, розташований у правому верхньому кутку.

  2. У контекстному меню вибрати Параметри.

  3. На сторінці Налаштування натисніть Додаткові.

  4. У розділі Конфіденційність і безпеку виберіть Налаштування вмісту.

  5. Натисніть Файли cookie.

  6. Пересуньте вправо перемикач Заблоковано.

Як включити файли cookie в браузері Opera на комп'ютері Windows
  1. Відкрийте браузер.

  2.  Меню > Інструменти > Налаштування.

  3. У вікні Налаштування відкрийте вкладку Розширені.

  4.  Cookies.

  5. Виконайте одну з наступних дій:

    •  Приймати cookies.

    •  Приймати тільки з відвідуваного сайту.

  6. Переконайтеся, що вибрано параметр Видаляти нові cookies при виході з Opera, і натисніть кнопку ОК.

Як включити файли cookie в браузері Apple Safari на комп'ютері Mac
  1. В рядку меню комп'ютера Mac клацніть Safari, потім натисніть Налаштування.

  2. У діалоговому вікні клацніть Конфіденційність.

  3. У розділі Блокувати файли Cookie виберіть Від третіх сторін і рекламодавців.

  4. Закрийте вікно.

Як включити файли cookie в браузері Google Chrome на комп'ютері Mac
  1. В рядку меню комп'ютера Mac клацніть Chrome, потім натисніть Налаштування.

  2. На сторінці Параметри клацніть Показати додаткові параметри.

  3. У розділі Конфіденційність виберіть Параметри вмісту.

  4. У розділі Файли Cookie виберіть Дозволити збереження локальних даних (рекомендується), якщо цей параметр ще не вибрано.

  5. Натисніть кнопку Готове.

  6. Закрийте сторінку Параметри.

Якщо все ж таки з якихось причин не виходить додати товари і зробити покупку, то просто наберіть нашого менеджера за вказаними на сайті телефонами.

 

Я виробник/постачальник. Хочу зробити пропозицію. На який e-mail зробити пропозицію?

Пропозиції продуктів і послуг можете можете відправляти на e-mail partner@optomania.com.ua
Телефони для постачальників товарів і послуг: +380 (97) 196-99-29, +380 (66) 743-64-63, з 9:00 до 18:00.

Як я можу бути упевнений, що ваш магазин не кине мене після отримання передоплати за замовлення?

Якщо потенційний клієнт спочатку впевнений, що в інтернеті працюють суцільні шахраї і кидали, ми ніяк не зможемо переконати його у зворотному.
Питання довіри взагалі, і довіри в Інтернеті зокрема, стоїть на першому місці при укладанні угод.
Команда магазина «Оптоманиія
» працює чесно, без шахрайства! Кілька логічних міркувань з цього приводу.
Ви можете замовити товар без ризику взагалі - накладеним платежем, тобто розплатитися за товар при отриманні на місці у своєму місті.
При необхідності можемо вислати документи на e-mail недовірливому замовнику.

За роки нашої діяльності ми напрацювали досить велика кількість постійних замовників. Ми зацікавлені в тому, щоб їх ставало ще більше, а отже, зацікавлені в довіру до нас.
І взагалі, як Ви думаєте, наскільки рентабельно займатися шахрайством («кидаловом»), якщо ми офіційно зареєстровані, платимо податки, маємо фізичний магазин і активно інвестуємо кошти в розвиток бізнесу? Який сенс вкрасти у замовника зараз 200, 1000, 10000 гривень і на цьому закінчити все розвиток?
Ми такі порядні не тому що ми такі хороші чи нам подобаються всі клієнти, — просто перевірено практикою — чесним бути в перспективі вигідно!

Ваше підприємство є платником ПДВ?

Ні, наше підприємство не є платником ПДВ.